pasta m.m.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

pasta m.m.
Hej folkens
Jeg kan ikke finde spaghetti eller nogen andre afarter af pasta i listen hvor man indtaster maden. Kan dette virkelig passe, eller er jeg blevet total blind? Jeg undrer mig i hvert fald, for pasta er da noget af det mest almindelige mad...
Håber på svar.
Lobrina
17 år19. maj 2007 kl. 18:38
re: pasta m.m.
hej lobrina
du kan taste spaghetti ind og der er der flere valgmuligheder. også færdigret eller kogte.
jeg bruger selv en del billig pasta skruer og har selv tastet det ind under ny vare.
håber du kan bruge noget af dette.
mvh flittiglise
17 år19. maj 2007 kl. 19:09
re: re: pasta m.m.
ups færdigretten var min egen.
17 år19. maj 2007 kl. 19:10
re: re: re: pasta m.m.
hej igen
du kan også taste makaroni ind, så skulle det gerne være der.
mvh flittiglise
17 år19. maj 2007 kl. 19:15
re: pasta m.m.
Ganske rigtigt som Flittiglise skriver: Spaghetti skulle kunne trylle et par valgmuligheder frem.
Men ellers kan du jo altid kigge på bagsiden af posen og taste din favorit ind under "ny vare".
:-)
17 år20. maj 2007 kl. 08:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });