helt sikkert! det var virkelig en god idemed en kcal-graf! jeg elsker også de grafer! den kunne jo sagtens blive "inkluderet" i vægtgrafen.
og nu hvor vi er ved grafer -
jeg har ingen vægt, og vejer mig derfor ikke. jeg stoler mere på mit målbånd. jeg i ca halvlandet år skrevet ned på et stykke papir en gang imellem, hvad jeg målte de forskellige steder. og det er virkelig rart at jeg nu kan se tilbage på, hvor meget jeg har været oppe at måle. det er også sjovt at se, hvilke perioder jeg typisk tager på. og lige nu er jeg specielt glad for den, fordi jeg kan se, hvad jeg kunne tabe mig over en bestemt periode sidste år - på den måde ved jeg, det også er muligt i år. men det ville jo være lettere ikke at have en gammel papirlap liggende i skuffen :)
held og lykke med eksamen lone - jeg sidder selv i samme båd!
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
og nu hvor vi er ved grafer -
jeg har ingen vægt, og vejer mig derfor ikke. jeg stoler mere på mit målbånd. jeg i ca halvlandet år skrevet ned på et stykke papir en gang imellem, hvad jeg målte de forskellige steder. og det er virkelig rart at jeg nu kan se tilbage på, hvor meget jeg har været oppe at måle. det er også sjovt at se, hvilke perioder jeg typisk tager på. og lige nu er jeg specielt glad for den, fordi jeg kan se, hvad jeg kunne tabe mig over en bestemt periode sidste år - på den måde ved jeg, det også er muligt i år. men det ville jo være lettere ikke at have en gammel papirlap liggende i skuffen :)
held og lykke med eksamen lone - jeg sidder selv i samme båd!
mvh mette