#1 af bruger slettet
Tillykke med vægttab - NOT!!
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
Tillykke med vægttab - NOT!!
Jeg var inde og taste ind en startvægt og et mål, og når jeg så går ind på velkommen, Så står der tilykke med vægtabet på de 14 kilo og så mangler jeg kun 2 kilo... Hmmmm... NOT. Ikke ligefrem de ord jeg ville høre/læse. Men men er det bare mig som er en skvadder mikkel til at taste tingene ind, eller er der sket en fejl?
17 år24. april 2007 kl. 21:09
Lone
administrator
administrator
re: Tillykke med vægttab - NOT!!
Kære Line,
Det er fordi den tager din senest indtastede vægt (hvilket var fra da du sidst brugte profilen). Jeg har tilladt mig at ændre vægten for 24.april 2007 til din startvægt for vægttabet, så nu får du ikke beskeden mere ... kun når du har nået målet :-)
Hvis andre oplever dette, skal I blot gå ind og opdatere den nuværende vægt under "Mad" > "indtast mad"
Held og lykke til dig.
Mvh Lone
Det er fordi den tager din senest indtastede vægt (hvilket var fra da du sidst brugte profilen). Jeg har tilladt mig at ændre vægten for 24.april 2007 til din startvægt for vægttabet, så nu får du ikke beskeden mere ... kun når du har nået målet :-)
Hvis andre oplever dette, skal I blot gå ind og opdatere den nuværende vægt under "Mad" > "indtast mad"
Held og lykke til dig.
Mvh Lone
17 år24. april 2007 kl. 22:35