Standby
Du læser en tråd i debat > madital.dkAnonym
re: Standby
Held og lykke med eksamenen!!!!
:-) Mille
:-) Mille
17 år19. april 2007 kl. 14:33
heltinde (slettet)
Kære Lone
Jeg vil også gerne sige pøjpøj med eksamenslæsningen, og er nok lidt nysgerrig efter at høre, hvad du læser til .... :-)
Jeg synes, det er spændende, at du har valgt Flash og JavaScript til udvikling af sitet. En anden én er aldrig rigtigt kommet forbi alm. html. Sejt gået!
Jeg vil også gerne sige pøjpøj med eksamenslæsningen, og er nok lidt nysgerrig efter at høre, hvad du læser til .... :-)
Jeg synes, det er spændende, at du har valgt Flash og JavaScript til udvikling af sitet. En anden én er aldrig rigtigt kommet forbi alm. html. Sejt gået!
17 år19. april 2007 kl. 23:27
Lone
administrator
administrator
17 år20. april 2007 kl. 09:50
heltinde (slettet)
re: re: Standby
->Lone
Tak for om.php - det er ikke sådan, når man er nysgerrig :-) Nu forstår jeg ihvertfald, hvorfor du bruger Flash og JavaScript, hæhæ.
Tak for om.php - det er ikke sådan, når man er nysgerrig :-) Nu forstår jeg ihvertfald, hvorfor du bruger Flash og JavaScript, hæhæ.
17 år20. april 2007 kl. 12:05
administrator
I kommer med rigtig mange gode forslag til videreudvikling af Madital i øjeblikket. Jeg læser p.t. til eksamen, som jeg er færdig med midt i juni.
Indtil da er jeg på standby mht. madital, men når jeg lige kommer over denne periode, kan vi prøve at se på, hvilke forslag I har mest brug for, og hvad jeg kan overkomme at lave :-)
Mvh Lone