Hejsa. Fedt med sådan en side her, hvor det oven i købet er gratis at være :-) Jeg har 2 forslag. Jeg har ikke så meget forstand på at lave hjemmesider, så måske er det for omfattende, men her kommer de. 1. Jeg kunne godt ønske mig at man kunne have flere aktive mål på samme tid. Sådan at jeg kunne have mit overordnede mål, og samtidig nogle delmål. 2. Jeg træner i fitnesscenter, mest på cross-trainer. Jeg kan ikke finde noget der lige passer til den i motion-inbdtastning. Cross-traineren regner ud hvor mange kalorier jeg forbrænder, ville det være muligt manuelt at indtaste de forbrændte kalorier, i stedet for at indtaste motionsform?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Fedt med sådan en side her, hvor det oven i købet er gratis at være :-)
Jeg har 2 forslag. Jeg har ikke så meget forstand på at lave hjemmesider, så måske er det for omfattende, men her kommer de.
1. Jeg kunne godt ønske mig at man kunne have flere aktive mål på samme tid. Sådan at jeg kunne have mit overordnede mål, og samtidig nogle delmål.
2. Jeg træner i fitnesscenter, mest på cross-trainer. Jeg kan ikke finde noget der lige passer til den i motion-inbdtastning. Cross-traineren regner ud hvor mange kalorier jeg forbrænder, ville det være muligt manuelt at indtaste de forbrændte kalorier, i stedet for at indtaste motionsform?
Med venlig hilsen Sinne