Hvor er det en supergod hjemmeside :-) Den er en stor støtte og motivation til at fortsætte og holde ved! Jeg har en kostplan, hvor jeg må få 6000 KJ om dagen og det går godt indtil videre. Men jeg kunne godt tænke mig at se tilbage og se hvor godt jeg har holdt det og synes det kunne være en god ide med en graf (i lighed med vægt-grafen) hvor man kan se indtagede og forbrændte KJ - Det kunne fx være på Info-siden under oversigt - 2 og 4 uger tilbage. Nu får man gennemsnittet frem for perioden og det er også godt - men jeg elsker grafer :-) Er det en ide???
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har en kostplan, hvor jeg må få 6000 KJ om dagen og det går godt indtil videre. Men jeg kunne godt tænke mig at se tilbage og se hvor godt jeg har holdt det og synes det kunne være en god ide med en graf (i lighed med vægt-grafen) hvor man kan se indtagede og forbrændte KJ - Det kunne fx være på Info-siden under oversigt - 2 og 4 uger tilbage. Nu får man gennemsnittet frem for perioden og det er også godt - men jeg elsker grafer :-)
Er det en ide???
Venlig hilsen
Mille