nyt menypunkt

Du læser en tråd i debat > madital.dk

nyt menypunkt
Hej Lone!
Ja ræk fanden en lillefinger.... og så kan han ikke få nok!! Men altså: jeg kunne godt tænke mig at undermenupunktet mad, som kommer frem når man har tastet sin mad og siger gem, blev tilgængeligt uden at skulle omkring indtast mad og gem, forstår du hvad jeg mener? Jeg er stadig begejstret for den nye funktion med menuerne, så det er jo bare for at få det helt op at ringe :o)
Kærlige hilsner Elizabeth
17 år11. april 2007 kl. 14:24
re: nyt menypunkt
Hej Elizabeth,
Er det tabellen under info?
Prøv at gå til "Info" > undermenu "mad", og se om det er den, du mener :o)

Mvh Lone
17 år11. april 2007 kl. 23:15
re: re: nyt menypunkt
Yahhhh det var det! 1000 tak, jeg syntes jeg havde ledt og ledt, men... åbenbart ikke nok. Du er go'
KH Elizabeth
17 år12. april 2007 kl. 13:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });