Ret startvægt?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ret startvægt?
Jeg har lige oprettet mig på Madital.dk, men har skrevet forkert startvægt ind i programmet. Kan jeg rette startvægten? På forhånd tak for hjælpen
17 år11. april 2007 kl. 11:06
re: Ret startvægt?
Så fik jeg rettet det selv ;-) Stædighed betaler sig. Til andre, der har samme problem: Jeg gik ind der, hvor man kan indtaste madvarer, ændrede datoen til dag og rettede vægten i rubrikken, der findes over feltet hvori alle de madvarer du har spist den pågældende dag er listet. Så nemt var det ;-)
17 år11. april 2007 kl. 14:13
re: re: Ret startvægt?
Hej, ville da bare sige til dig, jeg ville også gerne rette min startvægt, men kunne ikke finde ud af det.

Så læste jeg dit indlæg og så kunne jeg.

Tak
17 år12. april 2007 kl. 13:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });