Hej Lone! Det er bare så godt det sidste du har lavet med menuen, det er jeg meget glad for, for min forbindelse er ikke så hurtig. Det sparer mig for en ekstra ventetid hver gang jeg skal vælge nyt. Så... tusinde, tusinde tak. Jeg elsker det her site! KH elizabeth
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Det er bare så godt det sidste du har lavet med menuen, det er jeg meget glad for, for min forbindelse er ikke så hurtig. Det sparer mig for en ekstra ventetid hver gang jeg skal vælge nyt. Så... tusinde, tusinde tak. Jeg elsker det her site!
KH elizabeth