"Egne opskrifter" i "ny opskrift"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

"Egne opskrifter" i "ny opskrift"
Hej Lone.

Super godt program, men jeg savner sommetider at kunne benytte egne opskrifter i ny opskrift. Eks. når jeg laver pizzaboller og selv laver dejen og tomatsovs og andet fyld på, eller bruger en rest rodfrugtmos til en gratin dagen efter, eller en kage, hvor man både har en opskrift på "dej" og på "fyld"..
17 år26. marts 2007 kl. 14:15
re: "Egne opskrifter" i "ny opskrift"
Du kan sagtens lave en opskrift "Pizza", hvor du både indtaster fyld og dej på én gang. Så har du det hele med på én gang.

Ellers indtaster du blot 2 opskrifter. En på f.eks. dej og en anden på tomatsovs, hvor du så tilføjer begge opskrifter på listen over, hvad du har spist.

Mvh Lone
17 år26. marts 2007 kl. 16:38
re: re: "Egne opskrifter" i "ny opskrift"
Ja, det kan jeg godt se, man kan, hvis man bruger det hele, til evt. pizza.

Sommetider laver man bare noget, som der bliver spist noget af og resten bliver så puttet sammen med noget andet.. Hmm, måske lidt rodet, men jeg mener eks. hvis jeg laver en rodfrugtmos den ene dag, som jeg laver en opskrift på, og dagen efter putter andre ting i, så det bliver til en gratin, så synes jeg ikke det er så nemt, med mindre jeg selvfølgelig spiser det hele selv :-)

Eller når jeg bager rugbrød selv og bruger noget til en rugbrødslagkage..

Ikke tit det er et problem, men det kunne sommetider være rart, hvis man også kunne vælge egne opskrifter til at indgå i en ny opskrift.
17 år28. marts 2007 kl. 12:21
re: re: re: "Egne opskrifter" i "ny opskrift"
Jeg tror ikke, at det er sådan et udpræget problem, at jeg vil gøre noget ved det. Som jeg lige kan se, er det noget helt grundlæggende i koden, der skal laves om, hvilket godt kan gå hen og blive noget omfattende.

Så du må taste det ind sådan ca. Det er det bedste bud jeg har. Ellers kunne man taste en bestemt portion ind på én dag, selvom man spiser den over flere. Hvis ikke det gør det alt for kompliceret. Det har jeg selv gjort ganske få gange.

Mvh Lone
17 år28. marts 2007 kl. 12:55
re: re: re: re: "Egne opskrifter" i "ny opskrift"
Hej Lone.

Bare i orden.. ;-)
17 år28. marts 2007 kl. 13:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });