Bruger som bor i en båd.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Bruger som bor i en båd.
Hej!

Jeg er en STOR mand som bor i en båd og har haft meget glæde af Madital.
Nu har jeg forsøgt at bruge andre lignende programmer, fra andre kilder, men synes at Madital passer mig udmærket.

Desværre har jeg et lille problem fordi jeg bor i en båd. Det drejer sig om at jeg har en trådløs internetforbindelse og den er ikke helt stabil. Det vil sige at den er afhængig af vejret og afstanden til servere i land.

Derfor ryger min forbindelse regelmæssigt. Når det drejer sig om "nyheder" er det til at leve med - LOL!!!

Derimod er det irriterende hvis man gerne vil taste sit kalorieforbrug ind dagligt. Derfor vil jeg høre om Madital har dette program til salg. Jeg vil simpelthen gerne købe det og have det liggende på min computer.

Hvis I har en anden løsning vil jeg også meget gerne høre den.

Med venlig hilsen Ragnar
17 år21. marts 2007 kl. 15:41
re: Bruger som bor i en båd.
Hej Ragnar,

Jeg har desværre ikke en løsning til en ustabil internetforbindelse. Jeg kan blot anbefale evt. at gemme lidt oftere, så det ikke er så meget, der ryger på en gang.

Har desværre ikke bedre forslag.

Madital er ikke til salg :-)

Mvh Lone
17 år21. marts 2007 kl. 16:34
re: re: Bruger som bor i en båd.
Jamen, det forstår jeg da så godt. Tak for svaret!

Når jeg sejler, så kan der gå uger imellem at jeg har en internetforbindelse. Derfor må jeg kigge mig om efter en eller anden løsning.

Bortset fra det så er det dejligt at kunne anvende dit program her. :-)

Hilsen Ragnar
17 år21. marts 2007 kl. 22:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });