offentlig profil ???

Du læser en tråd i debat > madital.dk

offentlig profil ???
Hej
I online rummet kan man ikke se hvem der har en offentlig profil,
det er måske svært at lave om på.
God weekend
beta
17 år3. marts 2007 kl. 10:05
re: offentlig profil ???
Hej beta,

Hvis man har offentlig profil er navnet et link (understreget og med fed skrift), som man kan følge til den offentlige profil.
Hvis man ikke har offentlig profil, kommer der ikke et link frem.

Man vil altid kunne se: brugernavn, køn og alder i chatten, når man fører musen henover navnet. Ligegyldig om brugeren har valgt at være offentlig eller ej.

Jeg tænker, at det er vægt og vægttabsønske, som man evt. gerne vil holde for sig selv. Ikke alder og køn - det er vel meget rart at vide på dem, man snakker med.

God weekend.
Mvh Lone
17 år3. marts 2007 kl. 12:42
re: re: offentlig profil ???
Ja okay.... det var nu ikke i chatten jeg mente, det er meget godt som det er.
Det er i online rummet der er alle ens, ingen fremhævet med link til offentlig profil, kan det ikke laves.
Jeg respekterer at der er nogen der vil holde profilen for sig selv, og ej heller ønsker kontakt med andre.
Mvh beta
17 år3. marts 2007 kl. 14:09
re: re: re: offentlig profil ???
Ah ok, ja, det kan jeg godt lige komme på. Det gør jeg næste gang jeg lige sidder med det.

Mvh Lone
17 år4. marts 2007 kl. 12:20
re: re: re: re: offentlig profil ???
Så er der link til den offentlige profil under online brugere :-)
17 år6. marts 2007 kl. 23:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });