#2 af bruger slettet
profil i chat
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: profil i chat
Hej
Jeg glemte lige at fortælle at ens navn stadig ind imellem falder væk i chatten, når man så trykker F5 kommer man på igen.
Står man i online brugerrummet hele tiden, når man er på eller forsvinder man der når man går i chatten.
Håber du var til en godt fest i lørdags.
nuddi
Jeg glemte lige at fortælle at ens navn stadig ind imellem falder væk i chatten, når man så trykker F5 kommer man på igen.
Står man i online brugerrummet hele tiden, når man er på eller forsvinder man der når man går i chatten.
Håber du var til en godt fest i lørdags.
nuddi
17 år26. februar 2007 kl. 14:02
Lone
administrator
administrator
re: re: profil i chat
Nårh ja, det er rigtigt, jeg har egentlig ikke lavet det sådan, at online brugere på chatten tæller med i det samlede online i bunden - det skal selvfølgelig på.
Tak for meldingen med F5, jeg må kigge på det på et tidspunkt, når jeg har mere tid (der er en del jeg skal have sat mig ind i for at kunne finde fejlen, så det bliver ikke lige med det samme, må jeg desværre sige).
Hvad med det med at den skriver på forskellige linjer, når man kun sender én besked afsted? Gør den stadig det? Ligesom:
s
u
p
e
r
(når man bare ville skrive "super" på én linje)
De online brugere laver jeg lige med det samme.
Festen var rigtig hyggelig tak :-)
Tak for meldingen med F5, jeg må kigge på det på et tidspunkt, når jeg har mere tid (der er en del jeg skal have sat mig ind i for at kunne finde fejlen, så det bliver ikke lige med det samme, må jeg desværre sige).
Hvad med det med at den skriver på forskellige linjer, når man kun sender én besked afsted? Gør den stadig det? Ligesom:
s
u
p
e
r
(når man bare ville skrive "super" på én linje)
De online brugere laver jeg lige med det samme.
Festen var rigtig hyggelig tak :-)
17 år26. februar 2007 kl. 14:39
bruger slettet
re: re: re: profil i chat
Hej
Jeg har ikke chattet i dag så jeg har ikke set om den skriver lodret i stedet for vandret, jeg skal nok være obs på det.
Tak tror den funger fint chatten, jeg har set nogle derinde.
Jeg har ikke chattet i dag så jeg har ikke set om den skriver lodret i stedet for vandret, jeg skal nok være obs på det.
Tak tror den funger fint chatten, jeg har set nogle derinde.
17 år26. februar 2007 kl. 19:20
guest
re: profil i chat
ja, jeg tror også det er nogenlunde ok.
Har set at den bliver brugt, det er godt :-)
Så hvis nogle af jer følger med her - og I har oplevet problemer i forbindelse med chat. Noget som virker lidt underligt eller noget, så må I lige sige til, så finder jeg tid til det engang.
Mvh Lone
Har set at den bliver brugt, det er godt :-)
Så hvis nogle af jer følger med her - og I har oplevet problemer i forbindelse med chat. Noget som virker lidt underligt eller noget, så må I lige sige til, så finder jeg tid til det engang.
Mvh Lone
17 år26. februar 2007 kl. 21:09
bruger slettet
re: re: profil i chat
Jeg kan se du har arbejdet med profilen i chatten,
det jeg mente var om ikke det kunne laves ligesom i de enkelte indlæg i forum, hvor man har adgang til hele profilen, ved dem der har offenlig profil.Jeg kan ikke huske om A skal tabe 10 kg. og B skal tabe 1 kg,jeg kan ikke være bekendt at spørge hvis jeg chatter med en.
nuddi
det jeg mente var om ikke det kunne laves ligesom i de enkelte indlæg i forum, hvor man har adgang til hele profilen, ved dem der har offenlig profil.Jeg kan ikke huske om A skal tabe 10 kg. og B skal tabe 1 kg,jeg kan ikke være bekendt at spørge hvis jeg chatter med en.
nuddi
17 år27. februar 2007 kl. 13:55
Lone
administrator
administrator
re: re: re: profil i chat
Arh ok, det må jeg lige kigge på engang :-)
17 år27. februar 2007 kl. 22:39
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: profil i chat
Så er den der.
Jeg har også tilføjet antal online brugere på chatten i bunden af hjemmesiden.
Hvis der f.eks. står:
Online brugere: 7 (2)
Betyder det, at der er 7 online brugere på hele sitet, heraf er 2 af disse på chatten.
God fornøjelse
Mvh Lone
Jeg har også tilføjet antal online brugere på chatten i bunden af hjemmesiden.
Hvis der f.eks. står:
Online brugere: 7 (2)
Betyder det, at der er 7 online brugere på hele sitet, heraf er 2 af disse på chatten.
God fornøjelse
Mvh Lone
17 år28. februar 2007 kl. 10:29
Du er jo så dygtig Lone.
Knus nuddi