Hej Lone

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hej Lone
Det er bare nogen super tiltag du har lavet,
Hilsen en super glad bruger
Pastor
17 år16. februar 2007 kl. 17:44
re: Hej Lone
Det lyder godt - tak :-)
17 år17. februar 2007 kl. 00:40
re: re: Hej Lone
Lige et spørgsmål?... Kan on-line brugere skrive sammen ?
Hilsen
Pastor
17 år17. februar 2007 kl. 10:07
re: re: re: Hej Lone
Det du spørger om er vist en form for chat, det har jeg ikke lavet. Ved heller ikke hvordan det laves :-)

De eneste måder man kan kontakte hinanden er her i forum og jo også i dagbogen nu.

Vh Lone
17 år17. februar 2007 kl. 11:26
re: re: re: re: Hej Lone
tak
Hilsen
Pastor
17 år17. februar 2007 kl. 19:37
re: re: re: re: re: Hej Lone
Hej
TAK Lone for det store stykke arbejede du har lavet.
SUPER godt.
Helt alvorligt var det da skønt at have en rigtig chat,
når man lukker sig på siden, så er der næsten altid 4-6 stk. der ligger og lurer.
Undskyld, når du rækker lillefingeren tar vi hele hånden,
hvis du forstår hvad jeg mener. hehe....
Fortsat god weekend til alle.
beta

17 år17. februar 2007 kl. 21:19
Chat
Hej med jer,

Jeg er ved at kigge på det.

Mvh Lone
17 år19. februar 2007 kl. 18:47
re: Så er der chat!
Gå ind under forum - ved oversigten over de forskellige forums. Så er linket øverst i billedet.

Det er ikke gennemtestet, så jeg håber ikke, der er for mange fejl. Det er noget kode jeg har fundet og tilpasset til madital - kunne ikke selv lave denne form for kode :-) Men så er det jo godt, der var en der havde været så venlig at dele koderne på nettet :-)

God fornøjelse ;-)
17 år19. februar 2007 kl. 19:52
re: re: Så er der chat!
Tusind tak du er hurtig til dit arbejde, så mangler vi bare at kunne se hvem der er online, om der er nogen man kender, som vil snakke
mvh beta
17 år20. februar 2007 kl. 08:52
re: re: re: Så er der chat!
Hej Beta

Du kan godt se, hvem der er online.
Hvis du kigger helt nede i bunden af siden - udenfor
det grå felt (i det gule område), der står en linie, hvor
det sidste er online brugere. Når du klikker her, får du
en liste over dem der pt. er logget på.

Mvh.
Marianne
17 år20. februar 2007 kl. 11:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });