Uheld med siden?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Uheld med siden?
Hej Lone

Jeg er bare så glad for denne side og jeg har siden 3. december flittigt tastet hver eneste kalorie jeg indtager ind i systemet. Jeg har efterhånden selv tastet mange varer og opskrifter ind.

Min mand roste mig i dag, og sagde at han synes det var imponerende som meget jeg går op i det!

Men så kom vi til at snakke om, hvad der sker hvis siden ved et uheld går ned eller i stykker (eller hvad man skal kalde det), forsvinder alle mine indtastningen så, eller tager du sikkerhedskopier?

Med venlig hilsen og mange tak
Fra Ely
17 år12. februar 2007 kl. 01:32
re: Uheld med siden?
Er det et dumt spørgsmål jeg stiller, siden der ikke er svaret på det? :-)
17 år13. februar 2007 kl. 16:19
re: re: Uheld med siden?
Nej, absolut et relevant spørgsmål, og jeg har i mellemtiden undersøgt det med mit webhotel (som blot henviser til, at man selv skal sørge for backup - de tager backup men vil ikke sige hvor ofte, da de ikke vil kunne drages til ansvar for mistede data).

Jeg har også selv taget backup nogle gange - senest i går. Indtil nu har jeg gjort det manuelt, men jeg har lige bevæget mig ind på et - for mig - nyt område med automatiske procedurer. Så dette skal såvel som mails også gælde for backup, når jeg får det lavet.

Indtil da kan jeg blot sige, at der bliver taget backup indimellem, så al data vil helt sikkert ikke blive tabt, hvis der skulle ske et så stort uheld, at dataene skulle blive slettet.

Mere præcis kan jeg desværre ikke blive, da jeg endnu ikke har backup til at køre automatisk.

Mvh Lone
17 år14. februar 2007 kl. 00:34
re: re: re: Uheld med siden?
Tak for svaret.. :-)

Ely
17 år14. februar 2007 kl. 22:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });