Hvem er logget på?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvem er logget på?
Hej Lone

Kan det lade sig gøre at lave en funktion, hvor man kan se, hvor
mange der er online, evt. opdelt i brugere og gæster. Måske
udvidet med, at man kan trykke på brugere og på den måde
få en liste over dem der lige nu er logget på.
Det kan give et billede af, hvor mange der bruger dit program,
og vi andre kan så se, hvem af dem vi "kender" der er inde.

Jeg ved ikke, om det er teknisk muligt, men har da set
tilsvarende på andre sider.

Mvh. og tak for et super program

Marianne

Ps.
Med hensyn til bmi som du har lagt ind, så er det rigtig godt.
Jeg savner bare, at man også kan se stregen for bmi 20. Jeg
har tidligere læst indlæg fra nogle, som gerne ville tage på,
og derfor måske kæmper for at komme op på 20,
og der kan jo også være en udfordring i det for os andre, hvis
vi kan se, at vi nærmer os den "magiske" linie :)
l
18 år6. februar 2007 kl. 11:20
re: Hvem er logget på?
Hej Marianne,

Det er teknisk muligt, da det jo ses rundt om på hjemmesiderne. Jeg selv kommer blot lige på dybt vand her, da jeg ikke har lavet sådan noget før (og har på fornemmelsen at det er et nyt område i forhold til det andet), men man kunne vel finde ud af noget om. Det gør jeg lige, så vender jeg tilbage.

Men indtil da, kan jeg da godt afsløre, at der er imelem 80 og 130, der er logget på dagligt (af reelle brugere). Det laveste tal er altid lørdag :-) Og dette tal er over en hel uge på mellem 200 og 250. Hver bruger tæller i alle disse tal for én - også selv om der logges på flere gange om dagen.

Jeg har ikke noget reelt tal for, hvor mange brugere, der er online ad gangen. Men der bliver logget på i løbet af hele døgnet - meget ofte. Jeg har egentlig ikke nogle statistikker for, hvor mange gange brugerne logger på i løbet af dagen, det kunne også være meget sjovt.

Det kan godt ske, at jeg skal lægge lidt statistikker ud, så alle kan se dem. Det er meget sjovt at følge med i, og nu er der jo også ved at være lidt tyngde i dem :-)

Gennemsnitsalderen ligger på omkring de 30 år for både kvinder og mænd, men kun lige knap 1/6 af programmets brugere er mænd, resten kvinder ... som også ses i forum :-)

Der er i øvrigt 166 personer, som har tastet mindst én vare ind som spist i løbet af den forgangne uge, så nogle må bruge programmet :-) Dette har jeg ikke uddybende statistik over.

Jeg vender lige tilbage...

Mvh Lone
18 år6. februar 2007 kl. 14:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...