#2 af Lone (administrator)
Hejsa Lone
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Hejsa Lone
Hej Tina,
Jeg tror blot, at det er noget forskelligt, hvad man spiser på én dag i forhold til det motion, man dyrker? Eller? (prøv at læse nedenstående og se om der stadig er brug for noget mere / noget andet)
Jeg har lavet det så nemt som muligt at indtaste maden.
Det eneste man behøver at benytte sig af er:
- enter
- piletaster (op / ned)
- tab-tasten (den der sidder over "caps lock" med modsatrettede pile)
- samt bogstaverne + tal
NB: ikke musen :-)
Det gøres således:
1) søgfeltet er altid markeret i begyndelsen - indtast f.eks. rugbrød, hvis det er det, du vil finde
2) rugbrød markeres af programmet, brug piletasterne til at finde det rigtige rugbrød
3) tryk tab-tasten eller enter for at komme til gram-indtastning
4) indtast gram og tryk på enter
... markøren er nu i søgfeltet, og man kan starte forfra med punkt 1 med flere varer, som du har spist.
Det er lavet til at bruges :-) ... så undgår vi forhåbentlig et par muse-arme eller muse-albuer, eller hvad det nu kaldes ...
Hvis man lige kommer ind i denne rutine, er det ret nemt at bruge. Tag og brug lidt tid på det, det er tidsbesparende i længden.
Mvh Lone
Jeg tror blot, at det er noget forskelligt, hvad man spiser på én dag i forhold til det motion, man dyrker? Eller? (prøv at læse nedenstående og se om der stadig er brug for noget mere / noget andet)
Jeg har lavet det så nemt som muligt at indtaste maden.
Det eneste man behøver at benytte sig af er:
- enter
- piletaster (op / ned)
- tab-tasten (den der sidder over "caps lock" med modsatrettede pile)
- samt bogstaverne + tal
NB: ikke musen :-)
Det gøres således:
1) søgfeltet er altid markeret i begyndelsen - indtast f.eks. rugbrød, hvis det er det, du vil finde
2) rugbrød markeres af programmet, brug piletasterne til at finde det rigtige rugbrød
3) tryk tab-tasten eller enter for at komme til gram-indtastning
4) indtast gram og tryk på enter
... markøren er nu i søgfeltet, og man kan starte forfra med punkt 1 med flere varer, som du har spist.
Det er lavet til at bruges :-) ... så undgår vi forhåbentlig et par muse-arme eller muse-albuer, eller hvad det nu kaldes ...
Hvis man lige kommer ind i denne rutine, er det ret nemt at bruge. Tag og brug lidt tid på det, det er tidsbesparende i længden.
Mvh Lone
17 år31. januar 2007 kl. 23:54
bruger slettet
re: re: Hejsa Lone
Kære Lone.
Jeg er fuld af beundring for det store arbejde, du har lagt i dette program, og jeg bruger det meget.
Det tog mig lidt tid at lære at bruge det system, du her har beskrevet, men jeg er blevet meget glad for det, og det sparer på min musearm. (Det kan nu ikke være en musearm, for jeg havde den længe før, jeg begyndte at bruge computer)
Jeg er fuld af beundring for det store arbejde, du har lagt i dette program, og jeg bruger det meget.
Det tog mig lidt tid at lære at bruge det system, du her har beskrevet, men jeg er blevet meget glad for det, og det sparer på min musearm. (Det kan nu ikke være en musearm, for jeg havde den længe før, jeg begyndte at bruge computer)
17 år1. februar 2007 kl. 08:54
bruger slettet
re: re: re: Hejsa Lone
hej igen :-) det er helt i orden.. ville bare høre ad da jeg spiser meget ens hver dag.... men jeg er gritis glad for programmet.. det hjælper mig...
17 år1. februar 2007 kl. 09:13
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: Hejsa Lone
cherie> Det er helt i orden - det er altid bedst at spørge. Jeg har også hørt det fra andre end dig, så det kan godt være, at det kommer på en dag :-)
Kiny> Tak. Men hvor er det også vildt fedt at høre, at programmet er med til at hjælpe folk med deres vægt :-)
Kiny> Tak. Men hvor er det også vildt fedt at høre, at programmet er med til at hjælpe folk med deres vægt :-)
17 år1. februar 2007 kl. 15:01
Mvh Tina