#2 af Lone (administrator)
Slet alt det gamle.
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Grethe,
Er det her i debatten, som du refererer til?
Vh Lone
Er det her i debatten, som du refererer til?
Vh Lone
9 uger14. oktober 2024 kl. 13:55
Osvaldsdatter
Nej, mere alle de indlæg, der er på andre tråde. Der er virkeligt meget gammelt, som jeg ikke synes, man kan bruge til så meget mere.
Mvh Grethe
Mvh Grethe
9 uger16. oktober 2024 kl. 14:30
Lone
administrator
administrator
Hej Grethe,
Det nyste skulle gerne komme øverst, så på den måde behøver man ikke at se de gamle.
Er der nogle specifikke indlæg, som du gerne vil have slettet?
Vh Lone
Det nyste skulle gerne komme øverst, så på den måde behøver man ikke at se de gamle.
Er der nogle specifikke indlæg, som du gerne vil have slettet?
Vh Lone
9 uger16. oktober 2024 kl. 15:02
Osvaldsdatter
Jeg tænker mest på de personlige dagbøger, vægttab +10 o. s. v., der indeholder rigtig mange sider,
Der er mange af dem, hvor brugeren er slettet med navn, sikkert p.g.a. udmeldelse, hvorfor sletter man ikke bare hele indlægget også?, Selv om jeg ved, at de nyeste står øverst, synes jeg, der kunne trænge til at blive ryddet lidt op.
Mvh Grethe
Der er mange af dem, hvor brugeren er slettet med navn, sikkert p.g.a. udmeldelse, hvorfor sletter man ikke bare hele indlægget også?, Selv om jeg ved, at de nyeste står øverst, synes jeg, der kunne trænge til at blive ryddet lidt op.
Mvh Grethe
7 uger30. oktober 2024 kl. 11:43
Lone
administrator
administrator
Hej Grethe,
Hvis en brugers indlæg slettes i debatten, kommer der “huller” i debattrådene, hvilket ikke er hensigtsmæssigt for læsbarheden.
Jeg tænker ikke, at oplevelsen af uoverskuelighed er generel, for det er ikke noget jeg mindes at have hørt tidligere.
Der bliver stadig søgt på og læst i de gamle debatter, så jeg kan ikke se nogen grund til at slette dem.
Vh Lone
Hvis en brugers indlæg slettes i debatten, kommer der “huller” i debattrådene, hvilket ikke er hensigtsmæssigt for læsbarheden.
Jeg tænker ikke, at oplevelsen af uoverskuelighed er generel, for det er ikke noget jeg mindes at have hørt tidligere.
Der bliver stadig søgt på og læst i de gamle debatter, så jeg kan ikke se nogen grund til at slette dem.
Vh Lone
7 uger30. oktober 2024 kl. 16:05
Jeg synes, der ligger alt for mange gamle ting på alle sider.
Kunne man ikke slette alt, som f. eks. var mere end et eller to år gammelt.
Det er jo helt uoverskueligt, hvis man kommer her ind som ny deltager.
Med venlig hilsen og god søndag
Grethe Andersen