Rejer

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Rejer
Har undret mig over at Rejer i lage tæller med som fisk, mens Rejer fra dybfrost ikke gør. Måske jeg bare ikke helt forstår systemet.
Hilsen marion.
16 uger26. august 2024 kl. 17:28
Hej Marion,

Skaldyr tæller med som fisk.

Hvis du klikker på smileyen, derefter på “Dit indtag af fisk” og så “Burde flere varer tælle med”, så kan du indrapportere, hvis en vare ikke er markeret korrekt.

Hvis du er i tvivl, må du også gerne rapportere det, for jeg tjekker det hele 😊

Venlig hilsen
Lone
16 uger26. august 2024 kl. 17:35
Rejer
Jeg så jo de ikke talte med, så gik jeg ind og ændrede til Rejer i lage, så talte de med.
Venlig hilsen
Marion.
16 uger27. august 2024 kl. 17:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });