Jeg er ved at optimere programmets guide, og modtager gerne input 😊
En tekst lyder:
Det ville andre medlemmer gerne have vidst fra start: - Du skal ikke spise perfekt. - Du skal ikke veje alt. Gør det i starten - men tast på slump, når du føler dig tryg ved det. Kontrolvej indimellem hvis du føler dig usikker på noget. - Du behøver ikke finde den præcise variant af en vare fra en specifik producent. Find noget der ligner. Kalorietælling er ikke en 100% præcis metode - men det er en rigtig god rettesnor. - Alting kan være lidt svært i starten - men din viden fra kalorietælling varer resten af livet.
Måske har I flere end disse, som også skal med på listen? Så lad mig gerne høre det 😊
administrator
En tekst lyder:
Det ville andre medlemmer gerne have vidst fra start:
- Du skal ikke spise perfekt.
- Du skal ikke veje alt. Gør det i starten - men tast på slump, når du føler dig tryg ved det. Kontrolvej indimellem hvis du føler dig usikker på noget.
- Du behøver ikke finde den præcise variant af en vare fra en specifik producent. Find noget der ligner. Kalorietælling er ikke en 100% præcis metode - men det er en rigtig god rettesnor.
- Alting kan være lidt svært i starten - men din viden fra kalorietælling varer resten af livet.
Måske har I flere end disse, som også skal med på listen? Så lad mig gerne høre det 😊