"Bmi, vægtkasse"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

"Bmi, vægtkasse"
Når jeg går ind på mit vægtskema, ligger denne lille "kasse" over de seneste vægtindtastninger...hvordan flytter jeg den?
17 år27. januar 2007 kl. 15:05
re: "Bmi, vægtkasse"
Den kan ikke flyttes.

Jeg overvejede at sætte den ude til højre for grafen, men valgte alligevel at placere den som den hele tiden har været.

Som en midlertidig løsning kan du selv sætte det dato-interval, som du vil se grafen for. Sæt slut-datoen til senere, så vil grafen komme frem, fordi datoerne så presses lidt sammen.

Mvh Lone
17 år28. januar 2007 kl. 15:45
re: re: "Bmi, vægtkasse"
Tak skal du have...det vil jeg forsøge!
17 år29. januar 2007 kl. 16:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });