Tiden det tager at gemme i forum

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Tiden det tager at gemme i forum
Jeg er ved at forsøge at gøre noget ved den tid, der går, fra man trykker på gem-knappen, til man får den næste side at se.

Men jeg skal lige finde ud af, hvad det helt præcist skyldes samt finde løsningen på det :-)
17 år25. januar 2007 kl. 22:37
re: Tiden det tager at gemme i forum
Hvis I oplever andre problemer må I endelig også bare sige til.

Eller komme med nye gode forslag :-)
17 år25. januar 2007 kl. 23:04
Jeg vil lige meddele, at jeg nu har fundet en løsning på problemet, jeg regner med at få tid til at lave det søndag.

Jeg har selv syntes, at det har været lidt dumt med den (for mig) lange ventetid, når man gemmer et indlæg, så det bliver nu rettet.

Mvh Lone
17 år26. januar 2007 kl. 15:40
Så er det lavet. I må lige bære over med mig, hvis der kommer nogle fejl ved disse mails, for det er et nyt område af programmeringen, som jeg har skullet bevæge mig ind på her.

Blot lige for at advare på forhånd :-)

Men hvis det går lige, som det skal, så får I mails som I plejer (hvis I har sat flueben ved dette i profilen), og så skulle det nu gå meget hurtigere, når I laver indlæg her i forum.

De mails der bliver sendt kan komme med en forsinkelse på ca. 5 min. nu, men jeg synes selv, at dette er en meget bedre løsning, end det var før.

Mvh Lone
17 år28. januar 2007 kl. 23:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });