#2 af Lone (administrator)
Tiden det tager at gemme i forum
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Tiden det tager at gemme i forum
Hvis I oplever andre problemer må I endelig også bare sige til.
Eller komme med nye gode forslag :-)
Eller komme med nye gode forslag :-)
17 år25. januar 2007 kl. 23:04
Lone
administrator
administrator
Jeg vil lige meddele, at jeg nu har fundet en løsning på problemet, jeg regner med at få tid til at lave det søndag.
Jeg har selv syntes, at det har været lidt dumt med den (for mig) lange ventetid, når man gemmer et indlæg, så det bliver nu rettet.
Mvh Lone
Jeg har selv syntes, at det har været lidt dumt med den (for mig) lange ventetid, når man gemmer et indlæg, så det bliver nu rettet.
Mvh Lone
17 år26. januar 2007 kl. 15:40
Lone
administrator
administrator
Så er det lavet. I må lige bære over med mig, hvis der kommer nogle fejl ved disse mails, for det er et nyt område af programmeringen, som jeg har skullet bevæge mig ind på her.
Blot lige for at advare på forhånd :-)
Men hvis det går lige, som det skal, så får I mails som I plejer (hvis I har sat flueben ved dette i profilen), og så skulle det nu gå meget hurtigere, når I laver indlæg her i forum.
De mails der bliver sendt kan komme med en forsinkelse på ca. 5 min. nu, men jeg synes selv, at dette er en meget bedre løsning, end det var før.
Mvh Lone
Blot lige for at advare på forhånd :-)
Men hvis det går lige, som det skal, så får I mails som I plejer (hvis I har sat flueben ved dette i profilen), og så skulle det nu gå meget hurtigere, når I laver indlæg her i forum.
De mails der bliver sendt kan komme med en forsinkelse på ca. 5 min. nu, men jeg synes selv, at dette er en meget bedre løsning, end det var før.
Mvh Lone
17 år28. januar 2007 kl. 23:37
administrator
Men jeg skal lige finde ud af, hvad det helt præcist skyldes samt finde løsningen på det :-)