#2 af Gummifisk
Egne varer dukker ikke op i søgning
Du læser en tråd i debat > madital.dkGummifisk
Samme problem
Jeg har samme problem. Har nu indtastet 3 varer, de findes ikke når jeg søger…..
Mvh.
Mvh.
2 år26. januar 2022 kl. 18:03
Lone
administrator
administrator
Hej,
Jeg kigger på det i morgen. Tak fordi I gør opmærksom på det.
Og undskyld at jeg ikke har svaret dig tidligere Sheepish. Jeg har af en eller anden grund ikke set din besked. I er altid velkomne til at skrive igen, hvis jeg af en eller anden grund ikke får svaret.
Vh Lone
Jeg kigger på det i morgen. Tak fordi I gør opmærksom på det.
Og undskyld at jeg ikke har svaret dig tidligere Sheepish. Jeg har af en eller anden grund ikke set din besked. I er altid velkomne til at skrive igen, hvis jeg af en eller anden grund ikke får svaret.
Vh Lone
2 år27. januar 2022 kl. 02:10
Lone
administrator
administrator
Hej igen,
Jeg kunne alligevel ikke lade være med at se efter, om det bare var en lille ting at rette med det samme 😊
Det var det.
Jeg havde ikke taget højde for, at man ikke altid skriver både kcal og kj ind.
Nu kan alle varer findes i søgningen igen 😊
Tak fordi I gjorde mig opmærksom på det, så jeg kunne rette det.
Vh Lone
Jeg kunne alligevel ikke lade være med at se efter, om det bare var en lille ting at rette med det samme 😊
Det var det.
Jeg havde ikke taget højde for, at man ikke altid skriver både kcal og kj ind.
Nu kan alle varer findes i søgningen igen 😊
Tak fordi I gjorde mig opmærksom på det, så jeg kunne rette det.
Vh Lone
2 år27. januar 2022 kl. 02:30
Anette51
Hej Lone
2 år3. februar 2022 kl. 19:13
Anette51
Fejl i indtastningen
Hej Lone ,
Jeg ved ikke hvad der sker , når jeg skal indtast mine vare jeg får nogle gange en helt forkert side frem , og vil ikke rigtigt fjernes igen , jeg har aldrig haft problemer før, og har brugt Madital i mange år Mvh. Anette
Jeg ved ikke hvad der sker , når jeg skal indtast mine vare jeg får nogle gange en helt forkert side frem , og vil ikke rigtigt fjernes igen , jeg har aldrig haft problemer før, og har brugt Madital i mange år Mvh. Anette
2 år3. februar 2022 kl. 19:24
Lone
administrator
administrator
Hej Anette,
Jeg har behov for at vide, hvor du klikker (på hvilken side og hvilken knap/link) samt hvad du burde se, og hvad du i stedet for ser.
Måske er det nemmere over telefonen? Så er du velkommen til at ringe. Send evt. en sms, hvis du ønsker at blive ringet op.
Tlf.: 25122333
Vh Lone
Jeg har behov for at vide, hvor du klikker (på hvilken side og hvilken knap/link) samt hvad du burde se, og hvad du i stedet for ser.
Måske er det nemmere over telefonen? Så er du velkommen til at ringe. Send evt. en sms, hvis du ønsker at blive ringet op.
Tlf.: 25122333
Vh Lone
2 år3. februar 2022 kl. 20:00
Anette51
Hej Lone
Nu har jeg prøvet at trykke på mange vare , 👍 og nu virker de perfekt , hvis det vender tilbage kontakter jeg dig igen . Tak for hurtig svar
Vh. Anette
Nu har jeg prøvet at trykke på mange vare , 👍 og nu virker de perfekt , hvis det vender tilbage kontakter jeg dig igen . Tak for hurtig svar
Vh. Anette
2 år4. februar 2022 kl. 09:02
Lone
administrator
administrator
Hej Anette,
Ok, jeg har ikke foretaget nogen ændringer, siden du skrev første gang.
Jeg vil rigtig gerne høre, hvis det driller igen en dag.
Vh Lone
Ok, jeg har ikke foretaget nogen ændringer, siden du skrev første gang.
Jeg vil rigtig gerne høre, hvis det driller igen en dag.
Vh Lone
2 år4. februar 2022 kl. 09:12
Old 55
Hej Lone
Jeg har tastet nogle vitaminpiller ind under kosttilskud under egne varer. Men når vil taste dem ind under madplanen kan jeg få dem frem i søgningen. Mvh. Quinoa
Jeg har tastet nogle vitaminpiller ind under kosttilskud under egne varer. Men når vil taste dem ind under madplanen kan jeg få dem frem i søgningen. Mvh. Quinoa
2 år3. maj 2022 kl. 13:28
Varer, som man selv har indtastet i systemet, dukker ikke længere op i søgningen når man indtaster sin mad.
De kommer dog stadigvæk frem når man søger i databasen under oprettelse af en ny opskrift.