Jeg havde glemt at der ikke kun går 1000, men 7000 kcal på 1 kg menneskefedt......ikke så mærkeligt regnestykke alligevel :-)
Lone - ignorer bare mit indlæg om "det der grønne felt der på mystisk vis forsvinder", hehehe *rødme* :-)
VH Eva.
#2 af Sund livsstil
KÆRE søde Lone....håber det er sidste mail - men nu vil programmet altså bestemme at jeg SKAL tabe mig under 1 kg om ugen - ellers inddrages det grønne felt (har jeg opdaget) :-(
Under Vægt/mål/fremgang, hvor man kan redigere sit vægtmål for antal gram man vil smide pr. uge.
Det giver ikke nogen mening(for mig) , da de anerkendte vægttabskonsulenter og andre jeg har gået ved igennem årene ( Jeg fylder 40 i denne måned) siger 1 kg om ugen er fint, men helst ikke mere.
Jeg har før udmærket kunnet smide 5 kg på 5 uger, uden at lide, og endda kunne jeg nyde det usunde indimellem også.
Hvorfor så stringent? Med et vægttab på max. 500-600g om ugen, kommer jeg da aldrig i mål og opgiver før jeg har nået de 5 kg....(af de 15kg)
Det ville jeg godt nok være ked af.
Er det muligt at man kan "få lov" (med et glimt i øjet) at tabe sig 1000g om ugen herinde i programmet - uden det grønne felt reduceres kraftigt eller forsvinder helt?
Ellers tak for et fint program :-)
God Weekend, KH Eva :-)