Indtastning af motion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtastning af motion
(kopieret fra mailen)

Hov, har opdaget en ting mere..

Hvad angår sport/motion burde der være en manuel indtastningsmulighed - hvis aktiviteten ikke passer under kategorierne og ens krop ikke forbrænder det programmet er sat til.

F.eks. forbrændte jeg idag 547 Kcal i centret - men det kan jeg ikke indtaste, da programmet er sat til at jeg skal "kun" kan forbrænde 385 Kcal pr. 45 minutter....

Vil du se på det? Det håber jeg, for det er jo vigtigt at kunne indtaste det korrekte tal man har forbrændt.......Hvis man bruger pulsmåler, vil ens forbrændte Kcal jo aldrig passe med kategorierne....

VH Eva.

6 år17. august 2018 kl. 19:05
Overflødigt indlæg nr. 2 :-)
....Først nu har jeg fundet den manuelle indtastningsknap - jeg kunne simpelthen ikke finde den, og troede den var fjernet fra programmet (jeg brugte programmet sidst for mange år siden, og da var det anderledes bygget op).....Nå, men det go'e er at jeg nu ved den er der!

Beklager det tog så lang tid at opdage det :-)

VH Eva :-)
6 år18. august 2018 kl. 00:11
Spørg endelig
Hej Eva,

Du skal endelig spørge :-) Jeg vil gerne, at I får det bedste udbytte af programmet. Så jeg håber, at du spørger næste gang igen. Uanset spørgsmålet :-)

Vh Lone
6 år18. august 2018 kl. 05:55
Tak :-)
Det vil jeg gøre efterfølgende. Jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren - jeg trækker lige vejret fremover og skriver et spørge-indlæg :-)

VH Eva :-)
6 år19. august 2018 kl. 21:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });