Alt for meget væske

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Alt for meget væske
Hej Lone. I dag nu her tastede jeg 1.5 liter ind . Men i analysen står der at jeg har drukket 2.8. Mvh lise
6 år17. august 2018 kl. 12:17
Rettere i alt indtag / drukket 1.4
6 år17. august 2018 kl. 12:18
Perioden for analyse skal indstilles
Hej Lise,

Jeg har lige netop uploaded nye filer, som gør, at I har mulighed for selv at indstille perioden for analysen.

Nu kan I vælge det, der plejer at være: i dag, 1 uge, 1 måned og 3 måneder.
Derudover kan I selv indstille fra og til datoerne ved at klikke på datoen (se efter det lille rette-ikon).

Jeg har kigget på dine data, og det ser ud til, at du har set data for "1 uge" i stedet for "i dag". Er det ik korrekt?

Jeg skal måske lige have kigget på, hvad perioden er sat til som default (altså hvis man ikke selv har valgt noget). Den skulle gerne gå direkte ind på i dag, tænker jeg.

PS: Du kan også klikke på smileyen for at få info for den dag, du indtaster på. Det er nogle gange nemmere end at skifte skærmbillede :-)

Vh Lone
6 år17. august 2018 kl. 12:33
Vældig tak for info -;)
6 år17. august 2018 kl. 17:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });