Jeg har forsøgt at rette en irriterende lille fejl.
Den opstår ved, at man klikker på noget - men så sker der ingenting. Hvis man så gentager det samme, virker det. Fx når man søger efter en vare (så bliver spinneren ved at snurre), eller når man skal indtaste mængde.
Desværre ser det ud til, at det kun sker for iphone, ipad og mac.
Når det ikke er en generel kodefejl, kan jeg desværre ikke gøre noget. Jeg har dog læst mig frem til, at denne lille, men irriterende fejl, skulle forsvinde ved næste større systemopdatering. Indtil da håber jeg blot, at I kan leve med den.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
administrator
Jeg har forsøgt at rette en irriterende lille fejl.
Den opstår ved, at man klikker på noget - men så sker der ingenting. Hvis man så gentager det samme, virker det. Fx når man søger efter en vare (så bliver spinneren ved at snurre), eller når man skal indtaste mængde.
Desværre ser det ud til, at det kun sker for iphone, ipad og mac.
Når det ikke er en generel kodefejl, kan jeg desværre ikke gøre noget. Jeg har dog læst mig frem til, at denne lille, men irriterende fejl, skulle forsvinde ved næste større systemopdatering. Indtil da håber jeg blot, at I kan leve med den.
Vh Lone