Oplever I den lille, irriterende fejl?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Oplever I den lille, irriterende fejl?
Til alle,

Jeg er ved at se på en fejl, som har irriteret mig længe, men som jeg ikke har vidst, hvad jeg skulle gøre ved (har forsøgt af flere omgange uden nogen løsning).

Det er den, der fremkommer, når du fx søger eller indtaster mængde. Hvor programmet muligvis slet ikke gør noget (selvom du klikkede på noget) - og du blot må klikke igen hvor programmet SÅ gør noget. Eller at du har fået en fejlbesked, hvor du næste gang du gør nøjagtigt det samme, og så virker det.

Ja, lidt svært at forklare :-/

Jeg arbejder på det pt. og lige nu får jeg ingen fejlmeldinger ud over fra min egen profil. Så man kan jo enten have lov at håbe, at I er sluppet af med dette lille, dog irriterende problem. Eller også får jeg blot ingen meldinger om fejl, selvom den fortsat fremkommer hos jer? :-/

Giv meget gerne lyd, om I har oplevet denne fejl før - og om den synes at være forsvundet eller om den stadig varer ved? (fra i dag)

PS: Den er vist mest fremkommet ved brug fra mobilen.

Vh Lone
7 år2. november 2017 kl. 12:35
PS: Jeg er modtaget 3 af den type fejl, som jeg taler om siden, jeg skrev.

Vh Lone
7 år2. november 2017 kl. 14:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });