#1 af AN69
dagbog
Du læser en tråd i debat > madital.dkAN69
dagbog
lige et spørgsmål mere - er det det sted jeg kan føre dagbog ift mine reflektioner - privat, ønsker ikke at dele med på debatsiden, havde en ret dårlig oplevelser da jeg var medlem under andet navn - men har brug for at notere mine reflektioner for dagen.
7 år8. oktober 2017 kl. 14:58
Lone
administrator
administrator
Det er desværre ikke muligt at føre dagbog på anden vis end trådene i debatten.
Mvh Lone
Mvh Lone
7 år11. oktober 2017 kl. 12:25
AN69
ok, tak
7 år15. oktober 2017 kl. 19:18
Helene18
Hvordan og hvor begynder jeg på min dagbog. Og hvordan retter jeg dato for begyndelse til 16. dec. 2017
7 år17. december 2017 kl. 12:29
Alinea66
Hej Helene
Under Personlige dagbøger madital.dk : Klik på den grønne knap for neden. Den der hedder Start en ny tråd i debatten.
På den formular skriver du i feltet OVERSKRIFT det, du vil have din profil skal hedde - men KUN 30 anslag (bogstaver og mellemrum). Lav en kladde på papir først, for den kan IKKE rettes bagefter.
I feltet TEXT skriver ud din første dagbogsnote. Men du kan IKKE ændre datoen bagud. Det bedste jeg kan råde dig til, er altid at begynde med dag og dato - det giver dig bedre overblik. Normalt skriver man kun i overskriftfeltet første gang.
Håber dette hjælper - Alinea
Under Personlige dagbøger madital.dk : Klik på den grønne knap for neden. Den der hedder Start en ny tråd i debatten.
På den formular skriver du i feltet OVERSKRIFT det, du vil have din profil skal hedde - men KUN 30 anslag (bogstaver og mellemrum). Lav en kladde på papir først, for den kan IKKE rettes bagefter.
I feltet TEXT skriver ud din første dagbogsnote. Men du kan IKKE ændre datoen bagud. Det bedste jeg kan råde dig til, er altid at begynde med dag og dato - det giver dig bedre overblik. Normalt skriver man kun i overskriftfeltet første gang.
Håber dette hjælper - Alinea
7 år18. december 2017 kl. 10:54