dagbog

Du læser en tråd i debat > madital.dk

dagbog
lige et spørgsmål mere - er det det sted jeg kan føre dagbog ift mine reflektioner - privat, ønsker ikke at dele med på debatsiden, havde en ret dårlig oplevelser da jeg var medlem under andet navn - men har brug for at notere mine reflektioner for dagen.
7 år8. oktober 2017 kl. 14:58
Det er desværre ikke muligt at...
Det er desværre ikke muligt at føre dagbog på anden vis end trådene i debatten.

Mvh Lone
7 år11. oktober 2017 kl. 12:25
ok tak...
ok, tak
7 år15. oktober 2017 kl. 19:18
Hvordan og hvor begynder jeg på min dagbog. Og hvordan retter jeg dato for begyndelse til 16. dec. 2017
Hvordan og hvor begynder jeg på min dagbog. Og hvordan retter jeg dato for begyndelse til 16. dec. 2017
7 år17. december 2017 kl. 12:29
Hej HeleneUnder Personlige dagbøger a targetblank...
Hej Helene

Under Personlige dagbøger madital.dk : Klik på den grønne knap for neden. Den der hedder Start en ny tråd i debatten.

På den formular skriver du i feltet OVERSKRIFT det, du vil have din profil skal hedde - men KUN 30 anslag (bogstaver og mellemrum). Lav en kladde på papir først, for den kan IKKE rettes bagefter.

I feltet TEXT skriver ud din første dagbogsnote. Men du kan IKKE ændre datoen bagud. Det bedste jeg kan råde dig til, er altid at begynde med dag og dato - det giver dig bedre overblik. Normalt skriver man kun i overskriftfeltet første gang.

Håber dette hjælper - Alinea
7 år18. december 2017 kl. 10:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...