Energitæthed

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Energitæthed
Jeg er ret glad for den funktion, for jeg tror den kan være ret lærerig for mig, men savner at jeg kan se hvilke madvarer der har hvilken energitæthed, så jeg kan blive bedre til at vælge rigtigt. Hvor ser jeg det henne?
7 år4. oktober 2017 kl. 21:26
Hej AN69,

Energitætheden er vist med farverne. Når du søger efter varerne, står der et tal ud for hvert søgeresultat. Disse angiver varens energiindhold pr. 100 gram.

Er dette den info du søger?

Vh Lone
7 år5. oktober 2017 kl. 15:19
Både og ?.

Min dag den 4/10 viser en energitæthed på 140 kcal (sådan cirka) væsentlig over de 125, så vil jeg gerne kunne se, hvilke madvarer der er ?problemet?, altså ikke på forhånd med ?historisk?, kan man det?
7 år5. oktober 2017 kl. 20:49
Ok, så er jeg med.

Du skaber balance i energitætheden med mæt-slank-balancen (findes under Mad & Motion > undermenu Mæt).

Se evt. den tilhørende video ved at klikke på linket "Brugervejledning" helt i bunden af hver side og herefter videoen "Din mæt-slank-balance er dit næstvigtigste værktøj til vægttab".

Vh Lone
7 år6. oktober 2017 kl. 18:18
Tak,det var det jeg ledte efter
7 år6. oktober 2017 kl. 22:55
Tak for svar :-)
7 år7. oktober 2017 kl. 14:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });