#2 af Lone (administrator)
medlemmer
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Silvercocker,
Debatten bliver kun benyttet af et meget begrænset antal brugere. Hver dag er der imellem 5-30 medlemmer, som læser i debatten. Derfor har debatten ikke en større plads i programmet end den har.
Jeg er ikke sikker på, at flere er interesserede i at benytte debatten. Men det kan være du kan overbevise mig om noget andet :-)
Mvh Lone
Debatten bliver kun benyttet af et meget begrænset antal brugere. Hver dag er der imellem 5-30 medlemmer, som læser i debatten. Derfor har debatten ikke en større plads i programmet end den har.
Jeg er ikke sikker på, at flere er interesserede i at benytte debatten. Men det kan være du kan overbevise mig om noget andet :-)
Mvh Lone
7 år24. september 2017 kl. 14:06
Alinea66
Lone - debatten synes jeg stadig fortjener et ikon. Tv. for kniv-og-gaffel er der rigeligt plads :) Det ville måske lokke flere til at bruge den.
7 år24. september 2017 kl. 17:59
jeg har et mere administrativt spørgsmål: hvor mange aktive medlemmer er der på madital? Her mener jeg hvor mange bruger kalorietælleren og ikke debatten. Det er ren nysgerrighed, og med et håb om at brugerne kan lokkes ind i debatrummet.