#2 af helleh24
Skridt
Du læser en tråd i debat > madital.dkhelleh24
@ priyanka
Så vidt jeg kan gennemskue er der ingen 'antal skridt' funktion. Men der er en intensitets på 'gang' eller 'gå'.
Så kan du indtaste det antal minutter, du har gået ved forskellige hastigheder.
Så kan du indtaste det antal minutter, du har gået ved forskellige hastigheder.
7 år5. september 2017 kl. 18:14
Firkanten (slettet)
Man skal slå tæl-skridt-funktionen til, men jeg kan ikke huske hvor man gør det.
7 år7. september 2017 kl. 06:39
knitmama
Tak for svar, håber Lone kan fortælle hvordan vi gør?
7 år7. september 2017 kl. 08:40
blåhval
Et tidligere svar til en anden fra Lone
Citat: Jeg har ladet skridttællerfunktionen udgå.
Siden jeg har lavet siden om, har der ikke været nogen efterspørgsel på den før lige nu.
Vh Lone
Citat: Jeg har ladet skridttællerfunktionen udgå.
Siden jeg har lavet siden om, har der ikke været nogen efterspørgsel på den før lige nu.
Vh Lone
7 år7. september 2017 kl. 11:31
Lone
administrator
administrator
Hej,
Ja, det er sandt, at jeg har ladet funktionen gå ud. Skridtene tæller ikke med som aktivitet, og ofte har man alligevel et andet system til at registrere skridtene.
Hvad tæller du skridt med priyanka?
Vh Lone
Ja, det er sandt, at jeg har ladet funktionen gå ud. Skridtene tæller ikke med som aktivitet, og ofte har man alligevel et andet system til at registrere skridtene.
Hvad tæller du skridt med priyanka?
Vh Lone
7 år7. september 2017 kl. 15:09
knitmama
Svar til Lone
Jeg bruger mit Fitbit ur, men det arbejder jo ikke sammen med siden her, så når jeg taster ind her, kan jeg ikke se hvor mange kalorier jeg har forbrændt med mine skridt, går ml. 11.000 og 19.000 ihvertfald 5 dage ud af 7.
6 år23. januar 2018 kl. 15:52
Lone
administrator
administrator
På Madital.dk taster du minutter ind i stedet for skridt og dermed får du et overslag over de forbrændte kalorier.
Vh Lone
Vh Lone
6 år20. februar 2018 kl. 14:45
MarleneP
Bare et forslag...
Kunne man bruge skridttælling til at bestemme det basale aktivitetsniveau? Altså, så ens gennemsnit på skridttælleren kan tastes ind, når man sætter sit aktivitetsniveau til 1,3 eller 1,5 osv.?
6 år25. marts 2018 kl. 12:45
Jeg er med i en tråd på Fb, her skal vi gå mindst 10.000 skridt om dagen, og jeg ville gerne sætte det ind her på motion, men når jeg søger efter skridt på motionsdelen, så siger den det ikke findes, er det rigtigt?