Tdee

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Tdee
Hej.
Jeg spiser 5:2, 2 faste og 5 dage efter mit tdee, og den siger 1927 kcal pr. Spisedag, men systemet her siger 500 kcal. mere pr dag, så til mit spørgsmål, kan jeg nedsætte kalorie skalaen, så den kun viser de 1927 kcal på spisedagene?
7 år25. august 2017 kl. 09:41
Hmmm
Slet ingen der har svar til mit spørgsmål? Evt. Lone
7 år29. august 2017 kl. 15:22
Systemet her beregner dit tdee, som er dit totale energiforbrug beregnet på baggrund af dine motionsindtastninger. Tak for reminder :-)
7 år29. august 2017 kl. 16:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });