Jeg har foretaget en lille tilføjelse + farveændring i dag.
Til jer der benytter "Tilføj mad" under de enkelte måltider ... benyt fremover "Vis favoritter", så gætter jeg på, at indtastningen bliver en del nemmere.
Under "Mad & Motion" > "Mæt" er rød ændret til gul. Det skyldes, at rød kan opfattes som forbud, hvorimod gul opfattes mere som "hey ... vær lige opmærksom her" :-) Og vi skal jo netop spise de gule også - bare ikke for meget af disse :-) De skal opvejes af de grønne fødevarer.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
administrator
Til jer der benytter "Tilføj mad" under de enkelte måltider ... benyt fremover "Vis favoritter", så gætter jeg på, at indtastningen bliver en del nemmere.
Under "Mad & Motion" > "Mæt" er rød ændret til gul. Det skyldes, at rød kan opfattes som forbud, hvorimod gul opfattes mere som "hey ... vær lige opmærksom her" :-) Og vi skal jo netop spise de gule også - bare ikke for meget af disse :-) De skal opvejes af de grønne fødevarer.
Vh Lone