leg ude

Du læser en tråd i debat > madital.dk

leg ude
hej lone
du sagde jeg skulle vende tilbage hvis , jeg kom ud for lignende :* i dag har jeg passet mine børnebørn ude i haven, og leget med dem hele eftermiddagen og noterede det som leg i haven ( lette ) i aktive perioder i alt 4 timer . og blev skuffet da jeg så , så min motions smiley var sur. forbrændte kcal er så godt nok højere ,der er det reelt nok talt med . forbrændt 2300 og noget . så mener jeg jo. min motions smiley skal smile ....... knus lise
7 år25. maj 2017 kl. 19:07
Hej Lise,

Den sure smiley skyldes, at den aktivitet, du har valg har intensiteten 2,8. Aktiviteter over 3,0 tæller med som moderat motion.

Det er netop, som her, at man kan synes, at programmet er lidt "urimeligt". At man burde belønnes med en smiley :-) Men programmet bliver nødt til at have et tal, som skiller. Og det er 3,0 i dette tilfælde. Så leg endelig en masse med børnebørnene og sig til dig selv, at det er super godt - både for krop og sind og samvær i dette tilfælde :-) :-) :-)

6,0 er skillelinjen imellem moderat og høj aktivitet.

Kh Lone
7 år12. juni 2017 kl. 14:27
okey ;-)
7 år13. juni 2017 kl. 12:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });