#2 af Alinea66
Indtaste kcal forbrug manuelt
Du læser en tråd i debat > madital.dkAlinea66
HTL - søg Manuelle kalorier. Så vælger du tid og kalorier.
7 år13. maj 2017 kl. 18:12
HTL (slettet)
Jeg får kun mulighed for at vælge timer og minutter .... kan ikke taste kcal ind
7 år13. maj 2017 kl. 20:22
Alinea66
HTL, når du klikker tilføj mad er der 3 valg :Kopier senest indtastede måltid Indtast manuelle kalorier Ét-klik-måltid : vælg nu den midterste. Så kan du indtaste kal.(Jeg tog fejl før - undskyld)
7 år13. maj 2017 kl. 22:49
HTL (slettet)
Det er ikke INDTAGEDE kcal , men FORBRÆNDTE kcal jeg taler om.... altså under aktivitet. Hvis jeg vælger manuel der, kan man kun taste TID ikke kcal. :-)
Da jeg brugte dette fantastiske dejlige program her, for nogle år siden kunne man skrive både tid og FORBRÆNDTE kcal under træning.
Da jeg brugte dette fantastiske dejlige program her, for nogle år siden kunne man skrive både tid og FORBRÆNDTE kcal under træning.
7 år15. maj 2017 kl. 12:59
Alinea66
Et øjeblik .... det kan man jo faktisk ikke. Jeg har selv oprettet powerhoop som et "indtast selv" hvor jeg så kan skrive minutter og kalorier - men nu kan jeg heller ikke finde ud af hvor jeg kan oprette flere aktiviteter. ØV. Det hedder som gruppe "Indtast kalorier fra pulsmåler" - men det dur ikke som søgeord. Håber Lone har svaret. Jeg har lige mailet hende.
7 år15. maj 2017 kl. 13:27
Lone
administrator
administrator
Hej HTL,
Jeg har oprettet en aktivitet til dig. Søg på "pulsur", så kan du indtaste direkte tid og kcal-forbrug :-)
Vh Lone
Jeg har oprettet en aktivitet til dig. Søg på "pulsur", så kan du indtaste direkte tid og kcal-forbrug :-)
Vh Lone
7 år19. maj 2017 kl. 14:13
Lone
administrator
administrator
Manuelle kcal vises også, men vælg blot pulsur :-)
7 år19. maj 2017 kl. 14:23
HTL (slettet)
Hejsa...
Det er bare super ... var virkelig savnet :-)
Det er bare super ... var virkelig savnet :-)
7 år22. maj 2017 kl. 20:39
Kan man ikke indtaste kcal forbruget fra sit "puls ur" manuelt under aktivitet ?