#1 af tynd74
mangler glad smiley
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
mangler glad smiley
Min smiley er sur lige i tiden ?og jeg taster motion ind hver dag ? ?det tæller så godt nok. Altså at der er forbrændt mere .Men hvorfor er den så sur ??
7 år15. marts 2017 kl. 15:24
Lone
administrator
administrator
30 minutters motion om dagen
Hej Tynd74,
For at få en glad smiley skal du op på 30 minutters motion om dagen. Jeg går ud fra, at du kigger under kostrådene - er det korrekt?
Vh Lone
For at få en glad smiley skal du op på 30 minutters motion om dagen. Jeg går ud fra, at du kigger under kostrådene - er det korrekt?
Vh Lone
7 år15. marts 2017 kl. 16:43
tynd74
der hvor jeg taster mad ind ja og har alle måltider, scroller jeg helt ned og indtaster aktivitet ;-)den er glad i dag ,igen ;-)
7 år16. marts 2017 kl. 17:12
tynd74
det var når jeg taster gå ..... ind som motion og kun kender det antal forbrændte i kcal ;-) og ikke taster noget med km, kan det være derfor, at det simpelthen kun er forbrændte kcal der reelt bliver tastet ind ? :-)
7 år16. marts 2017 kl. 17:15
Lone
administrator
administrator
Hej Tynd74,
Motion tælles først med, når du har indtastet mad.
Motion tælles kun med, når aktivitetsniveauet kommer op på 3 eller derover.
Måske er dette en af grundene? Hvis du mener, at du burde have en grøn smiley, vil jeg meget gerne høre den konkrete dag, så jeg kan give dig et mere konkret svar i forhold til dine indtastninger :-)
Vh Lone
Motion tælles først med, når du har indtastet mad.
Motion tælles kun med, når aktivitetsniveauet kommer op på 3 eller derover.
Måske er dette en af grundene? Hvis du mener, at du burde have en grøn smiley, vil jeg meget gerne høre den konkrete dag, så jeg kan give dig et mere konkret svar i forhold til dine indtastninger :-)
Vh Lone
7 år18. marts 2017 kl. 18:11
tynd74
det kan jeg desværre slet ikke huske :O men det var en dag, jeg bare havde gået en tur og tastede antal forbrændte kcal ind , uden km antal . men rart at vide tallet skal over 3 ;-) skal nok henvende mig hvis det sker igen ,,,, det kører i hvert fald upåklageligt nu
7 år19. marts 2017 kl. 13:07
Weinke
7 år20. marts 2017 kl. 10:22