Hvordan virker....personlig dagbog, når jeg vil læse andres?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvordan virker....personlig dagbog, når jeg vil læse andres?
Når jeg klikker på andres dagbog, kommer der gamle indlæg frem, skønt der ude til højre står.....for 25. min siden ect.
Hvis jeg klikker på sidetælleren og vælger den sidste side, er det stadig gwmle indlæg. Hvad skal jeg så gøre?
7 år8. marts 2017 kl. 16:31
Hej Mitnyeliv.
En dagbog åbner på første indlæg du ikke har læst før. Kan det være det der forvirrer dig?
Og hvis du ikke er logget ind (mere) åbner alle dagbøger på første indlæg i bogen. Det driller mig somme tider.
Skriv igen hvis det ikke var løsningen.
Hej, Alinea
7 år8. marts 2017 kl. 16:50
Når du går til bunden på sidste side burde det nyeste indlæg stå der, nogle er ikke så flittige til at skrive i deres, så der kan være gamle indlæg øverst på sidste side.
7 år9. marts 2017 kl. 21:57
Hej Mitnyeliv1,

Du må meget gerne give et eksempel fra en specifik dagbog, så kan jeg svare helt præcist.

Vh Lone
7 år13. marts 2017 kl. 20:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });