Jeg vil blot sige tak til de af jer, som besøgte Madital.dks messestand på Sund Livsstil messen i Aarhus her i weekenden.
Det var første gang, Madital.dk deltog i en messe, og jeg har rigtig mange erfaringer med hjem. Først og fremmest er det gået op for mig, hvor vigtigt det er, at jeg laver videoer, som viser, hvordan du benytter programmets enkelte funktioner. Det vil jeg få lavet i nærmeste fremtid.
Inden da har jeg lovet nogle rettelser ved fx indtastning af mål - det vil jeg lave i løbet af de kommende dage.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
administrator
Jeg vil blot sige tak til de af jer, som besøgte Madital.dks messestand på Sund Livsstil messen i Aarhus her i weekenden.
Det var første gang, Madital.dk deltog i en messe, og jeg har rigtig mange erfaringer med hjem. Først og fremmest er det gået op for mig, hvor vigtigt det er, at jeg laver videoer, som viser, hvordan du benytter programmets enkelte funktioner. Det vil jeg få lavet i nærmeste fremtid.
Inden da har jeg lovet nogle rettelser ved fx indtastning af mål - det vil jeg lave i løbet af de kommende dage.
Vh Lone