Fejl i opretning af nye varer

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fejl i opretning af nye varer
hej
Jeg får følgende fejl "Besked
Programmet ønsker en anden indtastning. Prøv venligst igen." hver eneste gang jeg prøver at oprette en ny vare. taster den første side med navn, og grupper ind (2 felter), dernæst næringsindhold, og krydser ikke noget af i de "mærker" der kan vælges, kommer til at oprette en vægt/enhed. hvor jeg fx. taster 1 i første felt stk i andet felt og vægt i sidste felt. og trykker på gem. Derefter kommer fejlen.
Det er lykkedes ved at taste forfra at gemme de to af ialt 4 jeg har prøvet at oprette (flere gange).. men hvorfor den har gemt det ved jeg ikke, for den har meldt fejlen hver eneste gang.

tillægsspørgsmål... syntes at der næsten ingen varer er på specifikke produkter i forhold til da jeg brugte madital i den gamle version.. kan det virkelig passe...
7 år27. februar 2017 kl. 12:22
Hej Smukzen,

Tak - jeg vil se på indtastningen af varer og den fejl, du henviser til.

Angående specifikke produkter. Du skal gerne kunne finde de samme produkter som tidligere. Vil du give 3 eksempler på ting, som du tidligere har kunnet finde, men ikke længere kan?

Vh Lone
7 år27. februar 2017 kl. 14:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });