Hvorfor 'Download'?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvorfor 'Download'?
Hej Lone

Jeg har en del egne opskrifter - i det gamle system kunne jeg bare lige klikke og se opskriften. Hvis jeg gør det nu kommer der et felt op: Rediger. Det ser ud til at jeg må downloade hvis jeg vil se indholdet. Jeg har ikke brug for download, det skulle kun være for at gemme og det har før været overflødigt. Det var nemmere før synes jeg.

Venlig hilsen
Annette
7 år16. februar 2017 kl. 09:23
Download
Hej Annette,

Jeg tænker egentlig, at jeg blot skal have kaldt "Download" for "Vis". For der sker egentlig ikke et konkret download, men blot en visning. Jeg kaldte det download, da jeg tænkte, at det nok var det, man ville bruge den til. Men jeg kan godt se, at det er misvisende.

Men klik blot på download - der kommer en pdf med opskriften. Den bliver ikke downloaded, før du klikker download.

Vh Lone
7 år16. februar 2017 kl. 11:14
Tak Lone - men alligevel
Det forklarer det jo. Jeg syntes stadig at det er nemmere bare at klikke på opskriften og så kommer den frem.

;-) Annette
7 år16. februar 2017 kl. 16:49
Hej Annette,

Du mener hvis du klikker på overskriften? Det kan jeg godt lave, så den i stedet for at gå til redigere, går til at vise pdf. Det vil være bedre. Tak for det :-)

Vh Lone
7 år17. februar 2017 kl. 11:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });