#2 af Lone (administrator)
Dele opskrifter og få opskrifter over på den dag man spiser maden
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Else,
Jeg ved at du har ventet. Jeg lover dig, at jeg sætter det på som det gamle i løbet af den næste uge.
Jeg ville egentlig gerne have gjort det anderledes mht delinger, men jeg kan se, at jeg simpelthen ikke får tid til det lige nu.
Tak for påmindelsen.
Vh Lone
Jeg ved at du har ventet. Jeg lover dig, at jeg sætter det på som det gamle i løbet af den næste uge.
Jeg ville egentlig gerne have gjort det anderledes mht delinger, men jeg kan se, at jeg simpelthen ikke får tid til det lige nu.
Tak for påmindelsen.
Vh Lone
7 år16. februar 2017 kl. 11:11
Lone
administrator
administrator
Hej Else,
Så fik jeg muligheden for at sende opskrifter og varer overført. Undskyld ventetiden.
Der er opstået en fejl. Opstår den tekst, når du ikke udfylder alle felter? Eller kommer den på andre tidspunkter?
Vh Lone
Så fik jeg muligheden for at sende opskrifter og varer overført. Undskyld ventetiden.
Der er opstået en fejl. Opstår den tekst, når du ikke udfylder alle felter? Eller kommer den på andre tidspunkter?
Vh Lone
7 år17. februar 2017 kl. 13:25
Lone
administrator
administrator
I øvrigt ... når den anden person skal modtage opskriften/varen, dukker der automatisk en ny knap op ved siden af "Ny vare" eller "Ny opskrift" øverst på siderne.
Vh Lone
Vh Lone
7 år17. februar 2017 kl. 13:26
Else Iseling
Tak Lone
Så må vi i gang igen ?
Hilsen Else
Så må vi i gang igen ?
Hilsen Else
7 år23. februar 2017 kl. 19:29
Det var dejligt, da vi kunne dele opskrifter - jeg delte med min mand og med min søster - nu er den funktion pist væk. Ved godt du skrev, ad der ikke var mange der brugte den, men vi gjorde. Du skrev også, at den kom tilbage - så jeg spørger: Hvornår??
Vi elskede også de røde :-( (smielys ) - dem kunne vi nemlig fjerne - og så var det JU-BI :-)
Nå dem var der en der ønskede fjernet - vupti var de væk :-(
Endelig, så synes jeg det er meget bøvlet og besværligt at få egne opskrifter ind i den nye version, og bruge dem. Mit program siger hele tiden, at der er opstået en fejl.
Venlig hilsen Else