#1 af tynd74
tomme opskrifter
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
tomme opskrifter
har taget 8 stik prøver , mine opskrifter er tomme i boksen, ville tjekke min opskrift på risengrød 1 liter letmælk til 2 personer, feks hvor meget grødris der var i osv, da boksen så er tom , tjekker jeg 8 andre tilfældige opskrifter og jeg kan overhovedet ingen indgridiencer se :O mvh lise hansen
7 år1. februar 2017 kl. 15:44
Lone
administrator
administrator
Hej Lise,
Hvilken boks henviser du til? Når jeg henter dine opskrifter ved at klikke på dem igennem Mine opskrifter og varer, så kommer indholdet frem. Jeg har prøvet med risengrøden.
Jeg bliver nødt til at have lidt hjælp til, hvor du ser den tomme boks.
Vh Lone
Hvilken boks henviser du til? Når jeg henter dine opskrifter ved at klikke på dem igennem Mine opskrifter og varer, så kommer indholdet frem. Jeg har prøvet med risengrøden.
Jeg bliver nødt til at have lidt hjælp til, hvor du ser den tomme boks.
Vh Lone
7 år1. februar 2017 kl. 15:59
tynd74
hej igen ;-) når jeg går ind under opskrifter og klikker på linket til ; 20/9 risengrød til 2 af 1 liter letmælk .... kommer der en hel tom boks , hvor der øverst står opskriftens navn
og nedenunder står der 20/9 risengrød til 2 af 1 liter letmælk
antal personer og til sidst min
og jeg kan ikke klikke på redigere ..aller øverst og sådan er alle hos mig,,,, før i tiden ved at klikke på linket , opskriften , kunne jeg bare gå ind og rette
og nedenunder står der 20/9 risengrød til 2 af 1 liter letmælk
antal personer og til sidst min
og jeg kan ikke klikke på redigere ..aller øverst og sådan er alle hos mig,,,, før i tiden ved at klikke på linket , opskriften , kunne jeg bare gå ind og rette
7 år1. februar 2017 kl. 18:04
Lone
administrator
administrator
Hej Lise,
Ser du ikke en grøn knap nederst, der hedder "Gem og videre"?
Vh Lone
Ser du ikke en grøn knap nederst, der hedder "Gem og videre"?
Vh Lone
7 år1. februar 2017 kl. 22:10
tynd74
Jo det er der godt nok. Men den indeholder jo ingenting. Prøvede at klikke på den alligevel. Så kommer der et Camera frem. Som om man kan ligge billeder op. -;)men der står jo intet at gemme
7 år2. februar 2017 kl. 09:01
Lone
administrator
administrator
Hej Lise,
Du skal klikke videre endnu. Der er vist 4 trin.
Vh Lone
Du skal klikke videre endnu. Der er vist 4 trin.
Vh Lone
7 år2. februar 2017 kl. 09:40
tynd74
he he okey søde Lone , overså den tomme boks ;-) og tjekkede igennem på flere, det er rigtigt, ved 3`trin kommer alle opskrifter frem ;-) med inhold
7 år2. februar 2017 kl. 10:35
Lone
administrator
administrator
:-)
7 år2. februar 2017 kl. 23:17