Hej Anette,
Det gamle virkede netop ikke godt. Folk var generelt forvirrede over de mange oplysninger, som for mange på den gamle stod hulter til bulter :-)
Jeg må lige høre dig: Hvorfor går du ind på den enkelte opskrift? Så kan det være, at jeg kan finde en løsning.
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med at forslagene står hulter til bulter ved madindtastningen. Vil du sende et skærmprint af det?
Jeg er ret overbevist om, at du vil finde den nye her bedre i længden. Det er i al fald de tilbagemeldinger jeg får. Ikke at jeg siger, at det er perfekt. Det bliver det aldrig - siden vil altid være i udvikling. Jeg tænker dog, at jeg her har fundet en rigtig godt fundament, som ikke behøver de store ændringer i fremtiden.
Men det afhænger jo af, hvad I siger :-) Så jeg er altid glad for jeres tilbagemeldinger! Og forsøger at omsætte dem så brugbart som muligt. Det er sådan programmet overhovedet har udviklet sig :-)
Så hvis jeg lige får lidt uddybninger af dine behov og ønsker, så kan det være jeg kan ændre til noget rigtig godt?
Vh Lone
#2 af Lone (administrator)
Jeg har været lykkelig bruger af Madital gennem mange år - både gratis og betalende. Det er et stykke tid siden jeg har været på siden, men vil nu gerne i gang igen.
Den nye opsætning finder jeg rigtig besværlig - hvis jeg vil se på en af mine opskrifter f.eks. skal jeg klikke gennem flere billeder jeg ikke skal bruge og så kan jeg downloade, som jeg heller ikke har brug for.
Hvis jeg skal taste dagens mad ind, står forslagene 'hulter til bulter' og bliver derved uoverskuelige.
Dette er bare de funktioner jeg har besøgt, men jeg må respektfuldt spørge hvorfor du laver så fundamentalt om på noget der har virket så godt?
Venlig hilsen Anette