Hov

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hov
Hej!
Fin side du har lavet, men kan ikke finde hvor der står hvornår jeg skal forlænge mit medlemskab, kan du fortælle mig det?
Hilsen
Lis
7 år11. januar 2017 kl. 14:00
Hej Lis,

Tak for det :-) Jeg får lavet medlemsskaberne inden for de kommende dage. Det bliver så man kan betale med mobilepay fremover.

Indtil jeg får det lavet har du adgang til det hele.

Vh Lone
7 år11. januar 2017 kl. 14:33
Hov
Tak for svar, dog mener jeg at jeg har indbetalt til sidst i denne måned
7 år11. januar 2017 kl. 17:06
Så vil du have SUND Profil til sidst i denne måned :-)
7 år11. januar 2017 kl. 18:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });