væske-graf
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
Er der evt andre der kan hjælpe -;)
8 år9. september 2016 kl. 10:01
tynd74
Problemet består i jeg i dag kun har en søjle. Inde under væske . Og der står 60 liter.
8 år9. september 2016 kl. 10:02
Lone
administrator
administrator
Åh, jeg fik ikke svaret med det samme på denne. Undskyld og tak for reminderen.
Jeg tror du er kommet til at indtaste rigtig meget vand ind på den dato, hvor søjlen er.
Prøv at rette datoen på fanebladet og tjekke dette.
Vh Lone
Jeg tror du er kommet til at indtaste rigtig meget vand ind på den dato, hvor søjlen er.
Prøv at rette datoen på fanebladet og tjekke dette.
Vh Lone
8 år9. september 2016 kl. 14:38
tynd74
Du har ret Lone -;) d 8 september er jeg nok selv kommet til at skrive 60 liter vand. -;) men alligevel. Har sat den til at vise en uge. Og søjlerne er helt mast sammen . Før var de større og klarere. Forstået på den måde, at man sagtens kunne skelne mellem feks vand - mælk - kaffe og te . Så hvordan retter jeg det tilbage så søde Lone -;)
8 år10. september 2016 kl. 09:13
tynd74
Spørger fordi det ikke hjalp og rette i datoen
8 år13. september 2016 kl. 07:07
Lone
administrator
administrator
Hej Lise,
Jeg har rettet din 8. september til at have 3 x 1 glas vand i stedet for 300 x 1 glas. Det har fået graferne på plads.
"Sammenklapningen" af grafen opstår, når der pludselig er én stor søjle på over 60 L. Så bliver alle de andre søjler, som jo normalt indeholder 1-2 L meget små i forhold til.
Når man så retter de 60000 gram til 600 gram bliver søjlen i princippet forstørret 100 gange (det passer ikke helt, for du havde mere væske, men så måske 50-60 gange).
Vh Lone
Jeg har rettet din 8. september til at have 3 x 1 glas vand i stedet for 300 x 1 glas. Det har fået graferne på plads.
"Sammenklapningen" af grafen opstår, når der pludselig er én stor søjle på over 60 L. Så bliver alle de andre søjler, som jo normalt indeholder 1-2 L meget små i forhold til.
Når man så retter de 60000 gram til 600 gram bliver søjlen i princippet forstørret 100 gange (det passer ikke helt, for du havde mere væske, men så måske 50-60 gange).
Vh Lone
8 år13. september 2016 kl. 16:10
tynd74
Tusinde tak -;
8 år13. september 2016 kl. 17:19
tynd74
tror faktisk jeg selv fandt ud af hvorfor ;-)
i det meste af tiden logger jeg på , på min smartphone, men ind imellem min pc, som nu
. på min bærbar og når jeg vil ind i feks indtast 2 foroven og derefter klikker på vand...... er der flere bokse, starter med indtast vand selv, så kommer der en boks hvor der så står 1 glas 200 gram osv over i dl osv,
min står på 1 glas nu, når jeg får det her frem, men den stod nok til indtast selv, og en dag, må jeg jo ikke have været opmærksom på , hvor denne markør var ;-) øøøøø er det sort snak :O .
i det meste af tiden logger jeg på , på min smartphone, men ind imellem min pc, som nu
. på min bærbar og når jeg vil ind i feks indtast 2 foroven og derefter klikker på vand...... er der flere bokse, starter med indtast vand selv, så kommer der en boks hvor der så står 1 glas 200 gram osv over i dl osv,
min står på 1 glas nu, når jeg får det her frem, men den stod nok til indtast selv, og en dag, må jeg jo ikke have været opmærksom på , hvor denne markør var ;-) øøøøø er det sort snak :O .
8 år13. september 2016 kl. 17:28
Lone
administrator
administrator
Ah, jeg er helt med. Jeg er klar over denne uhensigtsmæssighed og forsøger at forbedre det i næste opdatering.
Vh Lone
Vh Lone
8 år11. november 2016 kl. 16:03
nu er den gal igen med min væske graf ?? er det noget jeg selv kommer til at ændre ? uden at vide det, vil meget gerne have den gamle tilbage mvh lise