#2 af Lone (administrator)
Mine Opskrifter
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Calle,
Velkommen tiltage og tak for dine forslag, jeg tager disse med i næste opdatering.
Du indtaster nye opskrifter under Opslag > Opskrifter > Ny opskrift.
Vh Lone
Velkommen tiltage og tak for dine forslag, jeg tager disse med i næste opdatering.
Du indtaster nye opskrifter under Opslag > Opskrifter > Ny opskrift.
Vh Lone
8 år11. maj 2016 kl. 13:33
Calle (slettet)
Ja - lurede mig frem til det til sidst - det er ikke så logisk eller intuitivt - og tak for velkomsten (selv om jeg gerne var foruden.... :) )
8 år13. maj 2016 kl. 15:41
Lone
administrator
administrator
Ja, jeg ved, hvad du mener. Jeg tænker over det, når jeg skriver velkommen tilbage :-/
Det er jo ikke meningen med det hele, men jeg er dog glad for, at man husker, hvor man fandt hjælp sidst :-)
Det er jo ikke meningen med det hele, men jeg er dog glad for, at man husker, hvor man fandt hjælp sidst :-)
8 år13. maj 2016 kl. 16:47
Mht. mad og måltider, der synes jeg at det på nogle punkter er blevet smartere fordi man kan genbruge det man spiste i går osv. Dog savner jeg en knap til "Mine opskrifter" - dem er jeg nødt til selv at taste i søgefeltet.
Endvidere kan jeg ikke se, hvordan jeg selv kan lave en opskrift - jeg kan kun oprette en vare - hvorfor er der ikke et nemt link til "mine varer" og "Mine opskrifter" under Mad-sektionen i vinduet?????