Hvor blev det af?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvor blev det af?
Kære Lone Jeg har benyttet Madital gennem mange år og det har været en stor hjælp. Jeg forstår at du gerne vil forny programmet og holde det up to date. Nogen gange er der dog ingen grund til at lave om på noget der fungerer godt. Det er en
kilde til irritation at jeg skal lede så længe (og nogen gange forgæves) efter funktioner der lige pludselig er væk eller er flyttet til et andet sted. Lige nu er det meget besværligt med data omkring 'vægt'.

Venligst Annette
8 år21. februar 2016 kl. 09:45
Hej Annette,

Tak for din kommentar. Jeg er ked af, at jeg forvirrer.

Jeg har hørt flere sige det i tilfredshedsundersøgelsen. Jeg er ved at lave siden mere intuitiv.

Så I forhåbentlig ikke skal lede efter tingene længere, men de bare findes logisk.

Hvilken funktion kan du ikke finde pt?

Vh Lone
8 år21. februar 2016 kl. 12:10
Hvor blev det af 2?
Hej Lone

Er det ikke rigtigt at man engang kunne se en stor oversigt på én gang over hele dagens indtag af henholdsvis protein, kulhydrat og fedt? Ikke kun en samlet angivelse, men med alle delkomponenter.

Vh Annette
8 år9. marts 2016 kl. 16:19
Hej - ku ikke du mig. Er det denneher du savner?

(et forældet link er blevet fjernet)
8 år9. marts 2016 kl. 16:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });