Redigering af offentlig profil

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Redigering af offentlig profil
Hej Lone

Offentlig profil redigering er MEGET godt skjult.

*** links til interne sider fjernet ***

Der er mange, der ikke har en offentlig profil. Og en grund kunne muuuuuligvis være, at det ikke fremgår klart hvad man opnår ved at udfylde feltet
Min personlige kommentar. Jeg ønsker også, at de andre skal vide følgende om mig:.....
- altså hvor det kan læses, og måske understrege, at man kun kan læse teksten, når man er logget ind.

Bare en ide til udvikling - søndags-hilsen Alinea (der lige opdaterede teksten :) da jeg endeligt havde fundet siden)
8 år14. februar 2016 kl. 19:14
Tak for forslaget. Jeg er pt ved at lave strukturen en del om. Så den bliver meget nemmere :-)

Jeg sætter en beta-version i luften, inden den kommer endeligt online :-)

Vh Lone
8 år14. februar 2016 kl. 19:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });