Sure smileys

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Sure smileys
Jeg har ændret de sure smileys til "intet ansigt", så programmet kun er motiverende og ikke demotiverende.

Held og lykke med de glade smileys :-)
8 år28. januar 2016 kl. 15:03
:-)
8 år29. januar 2016 kl. 06:41
Nå, det er derfor de ikke har ansigt længere. Jeg troede det var en fejl, da jeg så det.

Men æv æv, for det motiverer faktisk mig meget, at se en sur smiley - en gul klat gør intet for at jeg prøver at gøre det bedre! Men sådan er vi jo forskellige. Så jeg kommer i den grad til at savne det sure fjæs som tydeligt viste mig, at jeg skal gøre det bedre.

Jeg går naturligvis efter den glade smiley, men har haft en del sure fordi jeg har været skadet og ikke har kunne nå mit mål. Men har ikke ville ændre målet - og da der jo har været en grund, så har det ikke virket demotiverende for mig.

Men du ændrer det jo nok kun fordi de fleste andre har det modsat af mig.

Tak for et godt program, til trods for at den sure nu er væk :-)
8 år29. januar 2016 kl. 13:26
Hej vestrup,

Ja, der er ret mange, der har kommenteret det igennem årene - med ordet demotiverende. Og jeg må indrømme, at jeg aldrig har kunnet se en løsning ... omend den var meget, meget simpel :-O :-)

Vh Lone
8 år29. januar 2016 kl. 14:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });